Дата
|
Клас
|
Тема
|
Завдання
|
11.01
Українська мова
|
5
|
Позначення
м’якості приголосних на письмі буквами ь, і, є, ю, я.
|
1.Повторіть табличку № 1 і 2 у
словнику "Написання ьо, йо",
"Написання м’якого знака"
2. Опрацюйте § 36.
3. Виконайте завдання з
ключем, прикріпіть його і надішліть
|
11.01
Українська література
|
5
|
«Повість минулих літ» —
найдавніший літопис нашого народу. Літописні оповіді «Три брати — Кий, Щек,
Хорив і сестра їхня Либідь», «Святослав укладає мир з греками і повертається
до Києва. Смерть Святослава».
|
1. Прочитайте ст. 128-133 у
підручнику.
2.Випишіть в зошити визначення
поняття "літопис"
3. Прогляньте відеоролик про
Нестора Літописця. https://classroom.google.com/w/MTQ1NjM3MzU1NTI3/t/all
4. Запишіть у зошит 4-5 речень про Нестора Літописця,
роботу надішліть.
|
11.01, 12.01
Українська мова
|
6
|
Відмінювання іменників ІІ
відміни. Особливості відмінювання іменників чоловічого роду в родовому
відмінку. Букви -а (-я), -у (-ю) в закінченнях іменників чоловічого роду
другої відміни ( 2 год.)
|
1. Опрацюйте § 22, ст 116.
2. Вивчіть табл. №10 (у
словнику)
3. Прогляньте фрагмент відеоуроку. https://classroom.google.com/w/NTYyMDQwMzI4NTVa/t/all
4. Виконайте завантажене
завдання( створивши гуглдокумент або написавши в зошиті, сфотографувавши),
пришліть його.
|
11.01 Українська мова
|
7
|
Дієприслівниковий зворот. Кома
при дієприслівниковому звороті й одиничному дієприслівникові (2 год.)
|
1. Опрацюйте матеріал
підручника: § 27, 28 ( ст 152-157)
2. Прогляньте фрагмент
відеоуроку. https://classroom.google.com/w/NTU3MzM3MDU2MDla/t/all
3. Вивчіть табл.№ 1, 3, 4. ( у
словнику)
4. Виконайте завдання ,
завантажене у гуглдокумент ( створивши свій документ або у зошиті, зробивши
фото), роботу пришліть.
|
11.01
Українська література
|
9
|
Ідейно-художні особливості
романтизму. Зв’язок із ідеями Просвітництва, з національним рухом.
Поети-романтики. Значення романтизму для нового етапу розвитку слов’янських
літератур
|
1. Опрацюйте матеріал
підручника ст.142-143.
2. Випишітьз підручника визначення терміну "романтизм"
та ознаки українського романтизму (створивши гуглдокумент або у зошиті,
зробти фото роботи), роботу надіслати.
3. Прогляньте відеофрагмент
уроку. https://classroom.google.com/w/NTYyMDQwMzMxMDZa/t/all
|
12.01
Українська мова
|
5
|
Правила вживання апострофа
|
1. Опрацюйте § 37.
2. Розгляньте і вивчіть
табличку у словнику № 3 "Правила вживання апострофа"
3. Прогляньте фрагмент
відеоуроку " Правила вживання апострофа" https://classroom.google.com/w/MTQ1NjM3MzU1NTI3/t/all
4. Виконайте вправу 389,
прикріпіть і надішліть завдання.
|
12.01 Українська мова
|
7
|
Правильна
побудова речень з дієприслівниковим зворотом
|
1. Вивчіть § 27, 20
2. Вивчіть табл. № 4 у
словнику.
3. Виконайте завдання,
завантажене у гуглдокументі, роботу
надішліть. https://docs.google.com/document/d/1GtWCJeVCAmJdg5QpbUwnbVzT_Lln20o0LdvDAaWRIiU/edit
|
12.01 Українська література
|
7
|
О. Стороженко. Короткі
відомості про автора, його гумористичні
твори. «Скарб». Морально-етичні проблеми
в оповіданні
|
1. Опрацюйте матеріал
підручника ( ст.183-189)
2. Прослухайте аудіозапис
оповідання https://classroom.google.com/w/NTU3MzM3MDU2MDla/t/all
.3. Випишіть з тексту
оповідання прислів’я, приказки
та фразеологізми. ( у зошит і надішліть фото роботи.)
|
14. 01
Українська мова
|
5
|
Правила вживання апострофа.
Тренувальні вправи.
|
1. Повторити § 37, табличку у
словнику № 3.
2. Виконати завдання у
гуглдокументі, прикріпити і надіслати його. https://docs.google.com/document/d/1rXoZANU166I8wDF2aJpD84T69Eclf6hoMNu8yMkgrng/edit
|
14.01 Українська література
|
5
|
Значення
літописання для нащадків. Любов руських (українських) князів до своєї землі,
їхня сила духу, воля, благородство, сміливість, вірність. Літописна оповідь
«Володимир вибирає віру».
|
1. Прочитайте ст. 133- 134.
2. Прогляньте завантажений відеоролик. https://classroom.google.com/w/MTQ1NjM3MzU1NTI3/t/all
3. Стисло усно перекажіть
твір.
|
14. 01
Українська мова
|
6
|
Відмінювання
іменників III відміни. Відмінювання іменників IV відміни Відмінювання
іменників, що мають форму лише множини
|
1. Опрацюйте § 22 (ст. 122, 126, 132.
2. Вивчіть табл. №6 (особл.
відмінювання іменників ( до кл. відмінка)).
3. Виконайте завдання на
картці "Розподіли за
відмінами" ( створивши гуглдокумент або в зошиті), завдання загрузіть і
пришліть. Користуйтеся табличкою № 9.
|
14.01 Українська література
|
6
|
Ірина
Жиленко. Короткі відомості про поетесу.
Протиставлення
своєрідності, неповторності й сірості та буденності в поезії «Жар-птиця»
|
1. Опрацюйте матеріал підручника
ст.104-106.7)
2. Прогляньте відеоролик. https://classroom.google.com/w/NTYyMDQwMzI4NTVa/t/all
3. Дайте відповідь на
запитання № 8, ст.106( Чи можеш у звичайному житті ти зустрітися із
Жар-птицею та Гавою?и Як саме?). Запишіть у зошит, сфотографуйте і пришліть.
|
15.01 Українська література
|
7
|
О.
Стороженко. «Скарб». Гумористичне, викривальне зображення головного
героя. Скарб – узагальнений образ
щастя. Повчальний характер оповідання
|
1. Прогляньте фрагмент
відеоуроку.
2. Виконайте тести за
посиланням: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9822595
код доступу 9822595
|
15.01 Українська література
|
9
|
Петро
Гулак-Артемовський. Балада «Рибалка». Вічна тема кохання. Засоби романтичного
зображення. Фольклорна основа твору
|
1. Опрацюйте матеріал підручника ст
ст.146-148.
2. Прослухайте аудіозапис.
3. Виконати тести за
посиланням: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=4042327
код доступу 4042327
|